Alla inlägg under maj 2011

Av Kerstin Johansson - 15 maj 2011 13:52

Ja, igår fixade jag Katrine till balen och hon blev så vacker! Ville bara säga det! ;P


Nu är det ännu en söndag och stdenten närmar sig med stora kliv nu! Mindre än fyra veckor kvar nu, 27 dagar närmare bestämt! Och det är så spännande :D Jag har dock inte fått min studentmössa än, trots dom skrev att jag skulle få den i mitten av denna veckan, hela jävla veckan har ju gått nu! Suck..


Vad händer idag då? Jo jag ska ta och vika gårdagens tvätt, har en paj i ugnen, ska klippa bror min snart och sen ska jag plugga :) Ganska okey söndag måste jag säga. Speciellt det där med pajen! :P


Nej nu orkar jag inte sitta framför datorn mer, ni får ha det så bra!


En härlig bild på mig och fin fina Katrine åp hennes 18årsdag :) <3  


Love

Kerstin



Av Kerstin Johansson - 12 maj 2011 20:39

 


Länge sedan jag skrev sist, men det är så det blir när man har en student och massa betyg att tänka på! ;)


Vad har hänt sedan sist? Jo jag har gått i skola, gått i skolan och sedan gått i skolan lite till! Oh ja, och så har jag lyckats bränna potatis när jag kokte den! :( men men.. ja och sen har det inte hänt så mycket. Livet flyter på vare sig man vill det eller ej.


Imorgon är det fyra veckor kvar tills STUDENTEN!! och jag längtar så jävla mycket! Men nu måste jag faktiskt gå för nu ringde min man och sa att vi skulle iväg och handla :)


Hoppas ni har det bra allihop!


Love

Kerstin



Presentation


Mitt namn är Kerstin och jag är född 1992. Jag bor med min pojkvän i Trelleborg och hans dotter bor hos oss varannan vecka. Jag är en nyexaminerad student som nu har stigit in i arbetsvärlden. Här i min blogg kommer du få läsa allt möjligt i mitt liv, och

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards