Direktlänk till inlägg 21 mars 2014

Sleeping beauty!

Av Kerstin Johansson - 21 mars 2014 16:26

Oj herre jisses vad det va länge sedan jag va här inne... senast va nog sisådär två år sedan! Nu har jag o Paul varit tsm i över sex år och nu i sommar fyller Evelina hela nio år! Det e helt galet vad tiden går fort.  Livet flyter på och mycket e på gång, inget dock som jag kan berätta nu hur gärna jag än vill 😉 nej jag tänkte bara titta in lite o uppdatera kort.  Kände för o skriva en liten rad :) nu tänkte jag va lite pysslig här hemma o sedan laga lite mat. Ha det fint! 


Love

Kerstin


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kerstin Johansson - 4 juni 2012 17:13


Jag har suttit idag och reflekterat lite över hur skört livet egentligen är. Hur allt kan ändras på bara en millisekund, hur allt till och med kan vara över på bara den tiden. Människan tycks vara av den naturen att hon aldrig blir nöjd. Alltid finns...

Av Kerstin Johansson - 2 juni 2012 16:44

              Herregud vad jag är dålig på att blogga! Tur man inte tjänar sina pengar på det som storbloggarna ;P   Inte mycket har hänt sedan senaste inlägget. Vi lever vidare som vanligt, livet flyter på. Jobb o den vanliga v...

Av Kerstin Johansson - 6 februari 2012 17:22

På senare tid har jag jobbat väldigt mycket och då tänker man lite mer på hur allt varit tidigare och uppskattar olika saker mer än vad man annars kanske gjort. Jag har tänkt på hur det var när man var liten och då jag och mina syskon bodde hemma. Hu...

Av Kerstin Johansson - 30 december 2011 13:09


Idag är det årets sista arbetsdag, skönt! Haha, men jobbar nästa vecka igen så det är inget som märks ändå ;)     Bild från första nyår i ettan :) Ja, då är det nyårsafton imorgon, Hur ska ni fira det? Jag tror att Jag, älskling o Evelina ba...

Av Kerstin Johansson - 19 december 2011 14:03

Haha, jag glömmer alltid rubrik så får hoppas att jag kommer ihåg innan jag publicerar inlägget!   Just nu sitter jag och lyssnar på bruno mars - marry you, en av alla låtar jag blivit besatt av! :P Har jobbar lite idag, ganska stressigt nu till ...

Presentation


Mitt namn är Kerstin och jag är född 1992. Jag bor med min pojkvän i Trelleborg och hans dotter bor hos oss varannan vecka. Jag är en nyexaminerad student som nu har stigit in i arbetsvärlden. Här i min blogg kommer du få läsa allt möjligt i mitt liv, och

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards