Direktlänk till inlägg 15 maj 2011

Söndagssysslor

Av Kerstin Johansson - 15 maj 2011 13:52

Ja, igår fixade jag Katrine till balen och hon blev så vacker! Ville bara säga det! ;P


Nu är det ännu en söndag och stdenten närmar sig med stora kliv nu! Mindre än fyra veckor kvar nu, 27 dagar närmare bestämt! Och det är så spännande :D Jag har dock inte fått min studentmössa än, trots dom skrev att jag skulle få den i mitten av denna veckan, hela jävla veckan har ju gått nu! Suck..


Vad händer idag då? Jo jag ska ta och vika gårdagens tvätt, har en paj i ugnen, ska klippa bror min snart och sen ska jag plugga :) Ganska okey söndag måste jag säga. Speciellt det där med pajen! :P


Nej nu orkar jag inte sitta framför datorn mer, ni får ha det så bra!


En härlig bild på mig och fin fina Katrine åp hennes 18årsdag :) <3  


Love

Kerstin



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kerstin Johansson - 21 mars 2014 16:26

Oj herre jisses vad det va länge sedan jag va här inne... senast va nog sisådär två år sedan! Nu har jag o Paul varit tsm i över sex år och nu i sommar fyller Evelina hela nio år! Det e helt galet vad tiden går fort.  Livet flyter på och mycket e på ...

Av Kerstin Johansson - 4 juni 2012 17:13


Jag har suttit idag och reflekterat lite över hur skört livet egentligen är. Hur allt kan ändras på bara en millisekund, hur allt till och med kan vara över på bara den tiden. Människan tycks vara av den naturen att hon aldrig blir nöjd. Alltid finns...

Av Kerstin Johansson - 2 juni 2012 16:44

              Herregud vad jag är dålig på att blogga! Tur man inte tjänar sina pengar på det som storbloggarna ;P   Inte mycket har hänt sedan senaste inlägget. Vi lever vidare som vanligt, livet flyter på. Jobb o den vanliga v...

Av Kerstin Johansson - 6 februari 2012 17:22

På senare tid har jag jobbat väldigt mycket och då tänker man lite mer på hur allt varit tidigare och uppskattar olika saker mer än vad man annars kanske gjort. Jag har tänkt på hur det var när man var liten och då jag och mina syskon bodde hemma. Hu...

Av Kerstin Johansson - 30 december 2011 13:09


Idag är det årets sista arbetsdag, skönt! Haha, men jobbar nästa vecka igen så det är inget som märks ändå ;)     Bild från första nyår i ettan :) Ja, då är det nyårsafton imorgon, Hur ska ni fira det? Jag tror att Jag, älskling o Evelina ba...

Presentation


Mitt namn är Kerstin och jag är född 1992. Jag bor med min pojkvän i Trelleborg och hans dotter bor hos oss varannan vecka. Jag är en nyexaminerad student som nu har stigit in i arbetsvärlden. Här i min blogg kommer du få läsa allt möjligt i mitt liv, och

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards