Alla inlägg den 7 januari 2011

Av Kerstin Johansson - 7 januari 2011 18:24

Så kul allt känns...verkligen inte! Jag känner mig extremt uttråkad och ensam. Är förkyld och har huvudvärk, kanske en liten längtan efter något onyttigt också?


Idag har jag läst alla fyra harlequinböcker som jag lånat av syster, plus några ej färdiglästa av mina egna. Slösa bort tid eller underhållande i all denna tråkighet? Sen har jag diskat en massa idag, sovit och lagat lite god middag. Fläskfilé, pomes och beasås :)


Nu sitter jag och tittar på Mumien på trean, den är väldigt spännande. Önskar dock att jag hade en påse med chips och en skål med dippa, men jag får väl ta och köpa det till imorgon istället? Nej nu ska jag fortsätta att titta på filmen, hoppas ni har en mycket bättre fredagskväll än vad jag har!


Love

Kerstin



Presentation


Mitt namn är Kerstin och jag är född 1992. Jag bor med min pojkvän i Trelleborg och hans dotter bor hos oss varannan vecka. Jag är en nyexaminerad student som nu har stigit in i arbetsvärlden. Här i min blogg kommer du få läsa allt möjligt i mitt liv, och

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards