Alla inlägg den 28 januari 2011

Av Kerstin Johansson - 28 januari 2011 12:57

Denna vackra fredag, då solen skiner, fåglarna kvittar och mitt humör är på topp, skall jag på Arbetsintervju. Om en timme sitter jag där och blir utfrågad en massa, nervös som fan kommer jag vara, har redan fjärilar i magen!


Efter det bär det av till Skönhetsmässan i Malmö, där jag och några kompisar ska stå och klippa folk för en billig peng, något med skolan att göra. Där ska jag vara från 16-19 men jag hoppas att det går bra och snabbt, jag vill bara hem och sova så det kan bli imorgon!


Imorgon ska jag till syrran och vi ska festa järnet! Haha, ne kanske inte jättemycket men mycket iaf.. :P Då vill jag fixa så att jag kan få en ny profilbild på fb, orkar inte ha den gamla bilden längre! ;P Massa goda drinkar ska det bli, och jag ska så klart ta med mig lite tequila! :D


Jag och Johanna förra året, TEQUILASHOTS! ;)


Men fram till det jag ville säga, jag känner mig så duktig! Jag har tappat många cm :D 4cm  runt midjan, 3 cm runt magen, 5,5 cm runt bysten(!) och 4 cm vid rumpan! dock har jag inte tappat så mycket vid ben och armar, men där e kanske inte så mycket att tappa? ;) bara muskler där kanske? Konstigt nog så har jag inte tappat så mycket i vikt heller, men det e kanske som att jag bygger muskler nu ist? Mitt mål är att väga under 60kg till studenten, dock främst vill jag bli slankare, några synliga muskler här och var :P Jag märker att dom kommer fram snabbt som fan, och jag har bara hållit på sedan den 12/1. Så på 16 dagar har mycket hänt! :D Jag har bara tränat ca 2h varje onsdag och gjort några övningar varje dag. Men man märker hur mycket bättre man mår, speciellt psykiskt!


Och stora gratulationer till min styvmamma som har gått ner närmare 10kg på 1,5 månad, mycket bra!


Nu ska jag försöka få bort mina fjärilar och ta och förbereda mig lite, vacker är jag iaf! (känns det som) :P


Love

Kerstin



Presentation


Mitt namn är Kerstin och jag är född 1992. Jag bor med min pojkvän i Trelleborg och hans dotter bor hos oss varannan vecka. Jag är en nyexaminerad student som nu har stigit in i arbetsvärlden. Här i min blogg kommer du få läsa allt möjligt i mitt liv, och

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards