Alla inlägg den 24 januari 2011

Av Kerstin Johansson - 24 januari 2011 20:01

Jag fick en sådan bra idé idag att jag skulle rensa bland underkläderna och lägga in dom i en sådan vit IKEA förvaringssak av stål. Nu ligger det saker överallt! Jag har slängt bort säkert 20 par strupmbyxor med hål i, 5 olika badkläder (vissa som var stela, har inte använts på säkerligen sju år iaf), 10 bhar (varav fyra av dom var  75b som jag inte haft på hundra år känns det som), några benvärmare och närmare 20 par trosor. Jag har varit super duktig! Nu ska jag natta Evelina och fortsätta med garderoben i hallen, hoppas det blir bra! :D



Av Kerstin Johansson - 24 januari 2011 14:53

Nu tar jag en liten paus från det tråkiga..har sådan otrolig mensvärk så jag palla inte göra sådant tråkigt i ett tag. Tänkte visa hur mycket vi förändrats sedan första ring till nu i trean.


 

Maritza, Jag och Katrine. Från ettan till trean, stor skillnad!


 

Första ring 


Andra ring 

    

Tredje ring


Sen ska ju studentfotot också komma upp, men än är inte det taget. Men vilken skillnad, och så förändrad som person man har blivit. Jag i allafall, vet ej hur de andra känner. Men jag har ett helt annat tänkesätt bl.a


Bästa klassen ever!


HVFR1C Kungligt bra, HVFR2C Kungligt bättre, HVFR3C Kungligt BÄST!!


Love

Kerstin



Av Kerstin Johansson - 24 januari 2011 14:17

Detta är min underhållning medans jag viker min kära tvätt:










Lyssnar dock inte på dom på Youtube, utan på Spotify men har inte lärt mig hur bloggen fungerar riktigt :P


lalalallila..



Av Kerstin Johansson - 24 januari 2011 12:55

Ska se hur det blir om man smsbloggar, är det bra? ;p

 
Av Kerstin Johansson - 24 januari 2011 11:29

Jag har klickat runt lite på olika bloggar, och jag kom in på Sebastian Krantz blogg. Där läste jag lite och såg att han och Michaela Osberg (båda var med i Idol förra året, gick dock inte vidare) gör en låt tillsammans. You belong to me heter låten, och jag tycker om den skit mycket! Jag ryser när jg hör den, riktigt vackra röster och passar så bra tillsammans! :D


http://videofy.me/v/156888


Funkar inte länken gå in på Sebastians blogg http://sebastiankrantz.myshowroom.se


Nu ska jag ner i tvättstugan och ta upp tvätten från igår, härligt att man är ledig idag så att jag kan ta hand om tvätte, städa och så måste ner och sola, får se om eksemen försvinner. Drömde i natt att jag hade fått värsta utslagen på armarna, och när jag vaknade i morse så hade jag kliat som fan på armarna i sömnen! Nu ska jag fortsätta med mitt, hoppas att älskling blir glad när han kommer hem och ser hur duktig jag varit idag, på mig lediga dag! ;D


Love

Kerstin



Presentation


Mitt namn är Kerstin och jag är född 1992. Jag bor med min pojkvän i Trelleborg och hans dotter bor hos oss varannan vecka. Jag är en nyexaminerad student som nu har stigit in i arbetsvärlden. Här i min blogg kommer du få läsa allt möjligt i mitt liv, och

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards