Alla inlägg den 27 januari 2011

Av Kerstin Johansson - 27 januari 2011 13:20

Jahapp, då sitter jag hemma och har megaont i magen. Har haft det i typ en vecka från och till. Kanske har jag ätit något jag inte tål, så får beställa tid hos läkaren (igen) och fråga om man kan göra ett allergitest. Och nej, det är inte mensvärk, för ja jag har haft mens men jag vet hur mensvärk känns och det känns inte så här.. :(


Och ovanpå allt så har jag fått reda på att lokalen jag skulle ha studentfesten i är redan bokad, så pappa och Anna sa att vi får ha det hemma hos dom men då kan bara familjen och Pauls familj komma..som sagt är vi ju många syskon i min familj. Fan jag vet inte hur jag vill göra, jag får ångest! En jävla tur att man ska festa på lördag så man kan sippa tänka på allt och bara släppa loss! Kanske e det därför man festar konstant före studenten, pga ångesten?


Fan allt går åt helvete!



Presentation


Mitt namn är Kerstin och jag är född 1992. Jag bor med min pojkvän i Trelleborg och hans dotter bor hos oss varannan vecka. Jag är en nyexaminerad student som nu har stigit in i arbetsvärlden. Här i min blogg kommer du få läsa allt möjligt i mitt liv, och

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards