Alla inlägg den 17 januari 2011

Av Kerstin Johansson - 17 januari 2011 19:32

Ännu en dag i skolan avklarad, och den var inte allt för hemsk måste jag säga. Vi började med chill samhäll klockan 11, lunch, tråkig föreläsning om skatter, för projekt & företagande som vi redan haft, sen hade vi IV-val och där gjorde vi ansiktsbehandlingar på varandra så det var härligt :D


Ska plugga, har ej börjat med får väl göra det, fast efter jag ätit kom jag på :P Jaa, inte mycket har hänt. Hade en mysig dag med älskling igår och känner mig helt uppslukad av kärlek! Och very happy är jag också, hela studentmössan och chanpagneglaset är betalt och snart kommer dom. Sen blir det studenplanering med storasyster imorgon så det ska bli så skoj! Inbjudningen kommer dock ej bli som jag först hade planerat, pga något som hände i helgen, jag vill ju inte att min student blir förstörd. Men det ska bli så skoj! Måste prata med klassen om chanpagne frukosten också, om hur vi ska göra, var vi ska vara osv. Pengarna till flaket är snart insamlade och snart kommer allt vara färdigt för att sättas igång! Jag längtar, det kommer bli så kul!


Nej nu ska jag äta. Har varit hungrig sen fyra så det är nog dags att ta itu med det nu! Haha



  


Min fina studenmössa!


Love

Kerstin



Presentation


Mitt namn är Kerstin och jag är född 1992. Jag bor med min pojkvän i Trelleborg och hans dotter bor hos oss varannan vecka. Jag är en nyexaminerad student som nu har stigit in i arbetsvärlden. Här i min blogg kommer du få läsa allt möjligt i mitt liv, och

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards