Alla inlägg under januari 2011

Av Kerstin Johansson - 2 januari 2011 16:49

Idag har jag varit jätteduktig! Jag har suttit vid datorn hela dagen, skrivit CV och personligt brev och även varit inne och kollat runt på internet efter olika jobb :)


Känner mig inte jättemotiverad till saker nu av någon anledning, men just detta är en prio1 typ, hur ska jag annars kunna få det jag vill om ett år?? :P


Jaja, livet går som ett tåg, mitt liv går som x2000 skulle jag vilja säga! Snart kommer väl en drömmar slå in? Visst måste man kämpa lite för att få dem inslagna också, och om jag nu ska ha ett nyårslöfte så ska det vara det, att kämpa! Haha, men vi får väl se hur jag känner imorgon, om en vecka eller om några månader. Säkerligen kommer jag komma in i några svackor..men jag får kämpa och sedan hoppas på det bästa.


Jag ska fortsätta att vara duktig, men sedan ska jag vila huvudet från TVn och datorn och ta och läsa en bok istället!


Love

Kerstin



Av Kerstin Johansson - 1 januari 2011 21:39

Jaha, då sitter man här hemma först dagen på året är snart förbi och jag känner redan hur jag måste förbereda mig på vad som komma skall..


Det här med studenten känns skrämmande, samtidigt som jag knappt kan bärga mig tills den kommer. Att hitta jobb känns hopplöst, samtidigt som det känns hoppfullt. Mina/våra planer känns som att dom aldrig kommer uppfyllas, samtidigt som att det känns som att jag nästan kan ta på dem. Ja det kommer i vilket fall som bli ett händelserikt år detta år 2011!


Ush och fy, nej jag har ingen lust alls att sitta här och skriva nu. Jag ska gå och se om jag och älskling ska ta och hitta på något, känner mig rastlös (samtidigt som jag känner mig jävligt lat! Hahahahaha).


Hoppas nyårsfirande gick bra för alla, vilket det tydligen gjort för de flesta om man ska lita på Facebook iallafall! ;P Vi hade mysigt igår, blev inte som jag tänkt mig, men det blev en fin kväll/natt. Tack så mycket för igår alla :)


Vi hörs när vi hörs, har ej så mycket inspration till att skriva så det hoppar väl bara upp ett inlägg då och då, som det ser ut nu. Men vem vet?


Love

Kerstin



Presentation


Mitt namn är Kerstin och jag är född 1992. Jag bor med min pojkvän i Trelleborg och hans dotter bor hos oss varannan vecka. Jag är en nyexaminerad student som nu har stigit in i arbetsvärlden. Här i min blogg kommer du få läsa allt möjligt i mitt liv, och

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards