Alla inlägg den 4 december 2010

Av Kerstin Johansson - 4 december 2010 12:21

Jahapp, e ni så intresserade av vad jag ätit idag?? Kanske skulle man skrivit det på kvällen men jag vet ej om jag kommer blogga ikv för jag ska till syssan och sova hos henne. Jag tänkte man kan väl säga i förväg vad man äter, så får vi se om det stämmer? :D


I morse åt jag två mackor med köttbullar på och två glas saft. Ja jag är en saftmänniska! hahaha! Och få se, till luch blir det nog nudlar, om jag inte hoppar över lunchen och går direkt till middagen som ska vara bakad potatis med syrran. Sen kommer jag säkert köpa en påse chips, dippa och kanske någon grönsak för att kompensera upp att jag är så onyttig! Och nu ska jag äta två clementiner också! Så lite nyttig är jag, jag äter frukt varje dag!


Pga ovdert kan jag och syrran inte titta på eclipse som var bestämt, men det gör kanske inget, för då hade det säkert blivit på finska eftersom syssans dvd inte funkar riktigt som den ska! :P


Jag är lite smått överraskad att så många läser min blogg, trodde att det kasnke bara skulle vara fem stycken eller nått! Men glad blir man iallafall när man ser så många vill läsa det jag skriver, även om det kanske mest är en massa strunt! :P Och tack för kommentarerna, man blir extra glad när man vet säkert att folk läser den och verkligen läser texten! ;P


Nej nu ska jag ta och dra mig ner till julklappsställe nr 1 och sedan träffa kära syster. Ni kanske undrar varför syssan inte kan vara med när jag handlar, men tänk ett steg till så fattar ni varför! Haha, ha en förträffligt underbar dag allihopa!


Love
Kerstin


"Brevis esse laboro, obscurus fio" - Jag försöker vara kortfattad, och blir obegriplig.

 


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Mitt namn är Kerstin och jag är född 1992. Jag bor med min pojkvän i Trelleborg och hans dotter bor hos oss varannan vecka. Jag är en nyexaminerad student som nu har stigit in i arbetsvärlden. Här i min blogg kommer du få läsa allt möjligt i mitt liv, och

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<<
December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards