Alla inlägg den 8 december 2010

Av Kerstin Johansson - 8 december 2010 19:57

Ja då har jag gjort ännu ett zumbapass! Fy vad det e skoj, jag kan riktigt se folk utifrån se mig när jag ser ut som en idiot! HAHAHAHA!!! Vissa steg är riktigt svåra att hänga med på, eftersom dom går igenom stegen så snabbt, men det är ju bara att göra om det om och om igen så sätter man det sen (efter typ 20 gånger)!


Jag tycker det e kul att man rör så mycket på höfterna för då känns det som rumpan, låren och kärlekshandtagen försvinner, haha. Nej men ni som känner mig vet ju hur mycket jag tycker om att röra på höfterna!? Nu känner jag att efter ett pass som känns som två timmar kommer jag springa in i duschen och sitta där i minst en timme! Får ej mer iallafall för då ska jag se på Grays, tydligen säsongsavslutning idag också :(


Åter till Zumban så rekommenderar jag er till att åtminstånde testa på det, för det är så himla kul! Jag vet att jag ska fortsätta göra det om och om igen, fast Paul får inte se det förräns jag kan det ordentligt, annars skrattar han bara åt mig när jag inte hänger med dom! :P


Love

Kerstin



Av Kerstin Johansson - 8 december 2010 18:07

Hmm..ett ögonblick..jag vet inte riktigt vad som är menat att man ska skriva här? Ett lycligt ögonblick, sorligt, bra, dåligt? Jag väljer att ta ett roligt ögonblick.


När jag och mina syskon var mindre så bodde min mamma i en lägenhet, två av oss delade ett rum med en våningssäng och den sista hade ett eget rum. Jag delade med min syster, eftersom vi båda är flickor så det kändes väl mest praktiskt. Där inne i vårt flickrum hade vi alla möjliga leksaker! En gång så satte vi på dockkläder på vår ena katt och la honom i vår dockvagn! Men det gör vål alla småbarn som har husdjur? :P


Mitt ögonblick är egentligen många små ögonblick. För mig är det ett ögoblick som jag saknar, när jag och mina syskon lekte och inte hade ett enda bekymmer, när man inte hade några ansvar. När man bara kunde vara sig själv och leka vad som helst, vad som än kom upp i vår fantasi. Det var roligt. Så jag kan väl säga att jag saknar den tiden, de ögonblick som vi lekte och hade roligt, för det var många gånger som vi bråkade för fullt!


Puss på er mina kära syskon!


Love

Kerstin



Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Mitt namn är Kerstin och jag är född 1992. Jag bor med min pojkvän i Trelleborg och hans dotter bor hos oss varannan vecka. Jag är en nyexaminerad student som nu har stigit in i arbetsvärlden. Här i min blogg kommer du få läsa allt möjligt i mitt liv, och

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<<
December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards