Alla inlägg den 7 december 2010

Av Kerstin Johansson - 7 december 2010 16:40

Som jag nämnt innan så har jag alltid haft en bästa vän, en som man kan luta sig mot och allt det där en bästa vän ska vara. Nu tror jag att det inte är så längre. Jag är mer självständig eller själv, välj själv vilket.


Visst har jag vänner, och de är de bästa i hela världen, men jag har inte den kontakten rikgit längre som man har med sin bästa vän. Kanske skulle man kunna säga att Paul är min bästa än, för vi kan prata om allt, men egentligen skulle jag inte vilja säga det så. Ska jag välja en bästa vän så är det min storasyster Ingrid. Hon är så mycet för mig, min syster, min vän, haha j även min mamma ibland! ;P Hon är den som jag alltd sett upp till, och den som jag kan prata om allt med, förutom Paul då. Hon är den som får veta allt först. Hon finns där och stöttar mig, och jag det samma för henne. Vi har roligt tillsammans, men kan även bråka så det knakar. Jag vet inte riktigt vad mer jag kan skriva om henne, hon är den bästa i välden, min syster, min vän.


Jag älskar sig storasyster! <3


 


 


 


 


 


  


"Amicus verus est rara avis" - En sann vän är en ovanlig fågel



Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Mitt namn är Kerstin och jag är född 1992. Jag bor med min pojkvän i Trelleborg och hans dotter bor hos oss varannan vecka. Jag är en nyexaminerad student som nu har stigit in i arbetsvärlden. Här i min blogg kommer du få läsa allt möjligt i mitt liv, och

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<<
December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards