Alla inlägg den 6 december 2010

Av Kerstin Johansson - 6 december 2010 21:15

      Jag hittade bilder på det jag handlade idag, har ju ingen egen kamera så jag kan inte ta bilder!



Jag älskar tröjan, har på mig den nu och myser !!


Har tränat lite på provet nu, och jag vet ej vad jag ska tycka om det, om det är lätt eller svårt.. Texten e lätt, men tror att provet kommer vara halvsvårt. Får se imorgon hur det gick!


Nu ska jag se på en film, just like heaven. Väldigt bra, har sett den tidigare. Jag älskar Media center, skit bra att man bara kan välja vad man vill se på, spela in och sedan titta på det en annan dag. Det brukar jag göra med alla mina braiga serier som jag följer.


Ha en fortsatt trevlig måndagkväll!


Love

Kerstin



"Aliena vitia oculis videmus, nostra (vitia) in tergo (habemus)" - Vi ser felet i andras ögon, vi har våra egna fel på ryggen


Av Kerstin Johansson - 6 december 2010 18:01

Min dag..Ja det började med att väckarklockan ringde halv nio för jag skulle äntligen till skolan! Jag gick upp och åt frukost och gjorde sånna saker som man brukar göra innan man ska iväg, inte behöver jag informera om de sakerna? Jag mötte Maritza, min kompis, och gick till bussen kvart i tio(skulle med bussen tio). Första lektionen var Samhäll, och ja där hände inte så jättemycket intressant som vanligt. Därefter var det lunch, vi hade köttbullar, potatis, brunsås och lingon. Köttbullarna smakade lite märkligt och såsen var lite vattnig, men jag ska ju inte klaga jag är ju inte världens stjärnkock! Efter lunchen skulle vi egentligen ha ett prov i projekt & Företagande, men eftersom de flesta varit sjuka så behövde vi inte göra det. Vissa valde att göra det ändå, men jag, Katrine, Maritza, Emelie och Malin gick till Entré istället och kollade på kläder. Jag köpte en jättefin bh och en mysig, vinterisch (som jag kallar det) och varm tjocktröja. Efter shoppingrundan började vi vårt IV-val, stil och form som vi har just nu. Det var ganska mycket prat om hur skolan är nu och så, ganska kul ändå att vi kan prata om det så här. Sen hade vi rast och gick till Shadis för att köpa lite tilltugg. När vi sedan kom tillbaka igen så fick vi en liten uppgift, och sedan kom rektorn, på vår begäran, för att prata med oss. Vi slutade lite över fyra och då tog jag bussen hem med Maritza. Nu sitter jag här och skriver, lagar mat och tittar på 16 and pregnant. Duktiga jag! ;)


Jag har fått beställt tid för massage också, det ska bli så himla skönt!


Jag ska plugga lite till det förflyttade provet senare och sen ska jag inte göra så mycket mer idag.


Nu bränns nästan mina potatisbullar!!


Love

Kerstin

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Mitt namn är Kerstin och jag är född 1992. Jag bor med min pojkvän i Trelleborg och hans dotter bor hos oss varannan vecka. Jag är en nyexaminerad student som nu har stigit in i arbetsvärlden. Här i min blogg kommer du få läsa allt möjligt i mitt liv, och

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<<
December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards