Alla inlägg den 31 december 2010

Av Kerstin Johansson - 31 december 2010 12:14

Lite av året som varit :)


Maritzas 18-årsfest:

    


Många bussresor i sommar med jojo sommarkortet :)

 


I spanien:

   Fotbolls VM då det var Spanien- Portugal och Spanien vann :)

   Egna citroner i trädgården som vi åt till maten, de godaste citronerna jag ätit :D

  Jag fyllde 18 och det firades på restaurang :D


Marcus 18-årsfest:

          

Chillkrök hos Maritza:

     Tequilashots så klart! ;)

    


Katrines 18-årsfest:

 Dansa loss gjorde vi! "Ont det gör ont.."

   Filurer som dricker massvis ;)     

 Ms Fancy och ms Crazy ;D

 Mina fins tjejer <3


Chockladfondue hos Katrine:

 Gottegris ;)

   


Simons 18-årsfest:

     Jag och mina sötisar <3


Fint sommarväder och massa bad :)


Finns massa fler bilder, har dock inte dom själv på datorn. Men kul har vi haft! Nu ska jag bara vänta på att Rebecka ska komma och hämta Evelina sen ska jag inte i duschen och börja fixa mig inför kvällens middag, kanske ta och läsa en bok eller två, som jag lånat av syrran :P


Gott nytt år på er alla, nästa år kommer bli mycket bra känner jag på mig ;)


Love

Kerstin



Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Mitt namn är Kerstin och jag är född 1992. Jag bor med min pojkvän i Trelleborg och hans dotter bor hos oss varannan vecka. Jag är en nyexaminerad student som nu har stigit in i arbetsvärlden. Här i min blogg kommer du få läsa allt möjligt i mitt liv, och

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<<
December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards