Alla inlägg den 15 december 2010

Av Kerstin Johansson - 15 december 2010 10:11

Mina drömmar är inte så stora, och fullt möjliga att nå. Min största dröm är att få en stor familj, det är något jag brinner för. Jag vill ha det "vanliga" svensson svensson livet, fast kanske med lite småäventyr här och var. Jag vill få jobb så fort som möjligt, och ja jag vet att det är svårt att få jobb, men jag ska kämpa. Jag vill gifta mig och få barn, kanske inte i den ordningen men på ett ungefär. Jag vill leva ett harmoniskt liv med Paul och alla barnen (ja jag ska ha många barn :D ), med lite spänning då och då.


Tidigare ville jag gärna bli modell, men mest av allt vill jag ha familj det är mitt number one!


Jag vet inte om jag har så mycket mer drömmar, kanske en liten här och där, men inget som jag verkligen måste ha.


I hope your'e happy! :)


Love

Kerstin



Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Mitt namn är Kerstin och jag är född 1992. Jag bor med min pojkvän i Trelleborg och hans dotter bor hos oss varannan vecka. Jag är en nyexaminerad student som nu har stigit in i arbetsvärlden. Här i min blogg kommer du få läsa allt möjligt i mitt liv, och

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<<
December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards