Alla inlägg den 11 december 2010

Av Kerstin Johansson - 11 december 2010 15:10

Nu ska jag uppdatera om Zumban och mediacentert.


Jag måste säga att jag har världens bästa pojkvän, för han letade efter programmet överallt! Han hittade det på tyska men senare så märkte han att det gick att ändra till engelska, så det är det jag har nu. Och för att rikta in mig på de som frågat om Zumba så går det att bränna, så ni kan få det när Paul kommer hem, han e mycket bättre än jag på teknik ;P


Och detta med media centert, vill säga att det är toppen, man behöver ingenting annat, precis som Paul har kommenterat! Han tyckte att jag skulle nämna att vår tv e supersnygg, stor och fin, precis som vi vill ha det! Och bioanläggningen aka surroundljudet är också himlans bra, när man sitter och tittar på film så hör man hur något helt plötsligt schvichar förbi örat, man blir jätteskrämd vissa gånger! Action e bäst att se, eftersom det händer en massa där hela tiden! man ska dock inte ha både tvljud och surround på när man tittar på tvn, det ekar då :S


Nu hoppas jag att ni är nöjda med min uppdatering, nu ska jag fortsätta att plocka undan här hemma, sen ska jag till min syster, vi ska baka pepparkakshus imorgon. :)


Love

Kerstin



Av Kerstin Johansson - 11 december 2010 13:58

Jaha, då ska jag ta och beskriva min väldigt komplicerade släkt..


Pappa fick barn med sin första fru, min halvbror Peter som är 31 år. Därefter fick han barn med min mamma, Min storasyster Ingrid, 22, min storebror Christer, 20, och sen jag, 18. Därimellan skillde han ju sig så klart från sin första fru innan han gifte sig med min mamma. Pappa och mamma skillde sig när jag var 6 och strax därefter träffade min pappa Anna, min styvmamma. De fick barn 2000, min halvlillasyster Sanna, 10. Anna har sedan ett tidigare förhållande två barn, min styvsyster Angelica, 25, och Alexander, 23. Efter att mamma och pappa skillde sig så har mamma träffat en kille, som hon gift om sig med, och de har ett barn tillsammans, Noah som är 3 år.


För att göra det lättare har jag ritat upp ett släktträd på min familj :P


  


Hoppas ni förstod lite bättre? :P


  


Ingrid, Christer & Jag


 

Noah


   

Angelica & Alex


 

Angelica & Ingrid

 

Christer & Peter

  

Alex & Angelica

Har tyvärr ingen bild på Sanna, hon fastnar inte på bild.. Men hon e blond och blåögd iaf, liknar mina styvsyskon lite tycker jag :P

Love
Kerstin


Av Kerstin Johansson - 11 december 2010 13:54

Ja, eftersom jag haft fullt upp igår så hann jag inte skriva i bloggen, det funka av någon anledning inte att blogga över mitt internet på mobilen :S


Men jag ska saga vad jag hade på mig igår..Eftersom jag inte har en kamera så får det bli beskrivning.


Jag hade ett par vanliga blå, tighta jeans, ett linne grån gina (vitt och svart randigt med "rosett" på som tryck, underkläder så klart! Och min köra nya vinterisch kofta :)


  

En liten bild om ni glömt hur den ser ut ;P


Love

Kersin



Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Mitt namn är Kerstin och jag är född 1992. Jag bor med min pojkvän i Trelleborg och hans dotter bor hos oss varannan vecka. Jag är en nyexaminerad student som nu har stigit in i arbetsvärlden. Här i min blogg kommer du få läsa allt möjligt i mitt liv, och

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<<
December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards